הפניה אל דף הפייסבוק שליהפניה אל דף האינסטגרם שלימסלול דרך גוגל מפותהפניה אל הווצאפ שלייש ללחוץ כדי להתקשר אלי
תפריט ניווט

שאלות נפוצות

 
שאלה:  המחשב לא נדלק, מה עליי לעשות?
 
תשובה: יש לנתק את המחשב מרשת החשמל לכ-10 דקות ולאחר מכן לחבר שוב ולנסות להדליק.
             במידה והבעיה לא נפתרה כנראה שהספק לא תקין וכדאי להתייעץ עם טכנאי.
             מוזמנים להתקשר ואשמח לעזור 050-2778007
 

 
שאלה:   יש לי תוכנת אנטי וירוס מותקנת על המחשב וקיבלתי וירוס - איך זה ייתכן?
 
תשובה:  תוכנת האנטי וירוס מגנה על המחשב בסביבות ה 40% ואולי קצת יותר,
             בכדיי להגן כמה שיותר על המחשב מומלץ לדאוג שתוכנת האנטי וירוס 
             מתעדכנת  כל הזמן. תוכנת האנטי וירוס לא באה להחליף את הזהירות שלנו  בפני וירוסים
             ומזיקים אחרים ולכן ישנם מספר כללים שצריך לזכור:
             1. לא לפתוח מיילים שאנחנו לא מכירים
             2. לא להתפתות ללחוץ על לינקים מפתים כמו "לחצו כאן וקבלו מתנה בחינם .....
                 (אין מתנות חינם!)"
             3. קיבלתם מייל מחבר קרוב ומצורף אליו קובץ שלא היתם צריכים לקבל,
                  מומלץ לבדוק לפניי שפותחים עם אותו חבר האם הוא באמת שלח אליכם מייל
             ועוד ......
 


שאלה:   המחשב נדלק אבל רושם שלא קיימת מערכת הפעלה - מה עושים?
 
תשובה:  בעיה שכיחה מאוד - כדאי לבדוק שלא שחכנו דיסק בכונן התקליטורים
              או דיסק נייד (disk on key) 
              לאחר הוצאת המדייה הניידת יש להפעיל את המחשב מחדש ולבדוק.
              במידה ועדיין הבעיה לא נפתרה כדאי להתייעץ עם טכנאי - מוזמנים להתקשר: 050-2778007
 
 
שאלה:   התמונה במסך התהפכה לי ב 90 מעלות / 180 מעלות
 
תשובה:  איזה דבר מרגיז זה כאשר התמונה במסך מתהפכת
             בכדי לפתור את הבעיה יש ללחוץ על המקשים ctrl + alt + החץ כלפי מעלה
 

 
שאלה:  איזה מחשב אני צריך?
 
תשובה: הכל תלוי בצרכים של המשתמש במחשב.  
             לדוגמא: משתמש אשר שימושיו במחשב הם גלישה באינטרנט ושימושי אופיס,
             לא זקוק למחשב חזק, מה שמוזיל באופן משמעותי את מחיר המחשב
             לעומת משתמש ששימושיו הם משחקים / תוכנות גרפיות חזקות / עריכת וידאו / סאונד
             מה שכמובן מייקר את מחיר המחשב בצורה משמעותית.
 

 
שאלה:      המחשב מרעיש (מטרטר) מהצד האחורי שלו.
 
תשובה:    כנראה מדובר באחד המאווררים 
 

 
שאלה:      האייקון של כפתור הווליום נעלם לי משולחן העבודה
 
תשובה:    יש ללחוץ לחצן ימני על סרגל הכלים בשולחן העבודה >> הגדרות סרגל הכלים >> הפעל או הפסק אייקונים בשולחן העבודה ושם להפעיל את כפתור העוצמה.